השכרת מקרן ומסך

השכרת מקרנים ומסכים באיכות הגבוהה ביותר ובמחיר המשתלם ביותר.


השכרת מקרנים ומסכים או קניית מקרן ומסך, מה עדיף? אם לא מדובר בשימוש תכוף ועל בסיס קבוע, ברור שעדיף השכרת מקרן ומסך. למען האמת, גם במקרה של נחיצות גבוהה לא בטוח שרכישה עדיפה על פני השכרה. במיוחד לאור העובדה שאין לך את המגוון הרחב של מסכים ומקרנים כמו שלנו יש, ומכאן גם לא את היכולת להתאים את המקרן או המסך במיוחד לכל סוג של הקרנה ופרזנטציה.

בנוסף, העדפת ערוץ מקרן ומסך להשכרה מבטיחה לך יתרונות רבים וחשובים שחוסכים ממך הרבה כאבי ראש, ריצות והוצאות כספיות גבוהות. הנה:

איכות המסכים/מקרנים 

כל המקרנים להשכרה והמסכים שאנחנו מציעים לך הם מהחדשים והמתקדמים ביותר שיש, מה שמבטיח לך הקרנה באיכות צפייה הגבוהה ביותר וראש נקי מתקלות.

ללא כאבי ראש 

בערוץ השכרת מקרנים ומסכים כל נושא הבלאי, תקלות ותחזוקה עלינו. מה שמבטיח לך את תקינות ואיכות הציוד וכפועל יוצא, פרזנטציה קולחת ומרשימה.

ענין של עלויות 

אנחנו מקפידים להציע לך את המקרן להשכרה והמסך שדרושים לך, מכל דגם, סוג וכמות במחירים המשתלמים והאטרקטיביים ביותר. שווה לך לבדוק אותנו.

התאמה מושלמת 

יש הבדל עצום, לדוגמא, בין השכרת מקרן לפרזנטציה לבין השכרת מקרן להצגת סרטים או סרטונים. באחד נדרשת רזולוציה בינונית ובשני גבוהה. ויש לכך כמובן השפעה על עלות ההשכרה. לכן, אנחנו מחזיקים קשת רחבה ביותר של סוגי מקרנים ומסכים מה שמאפשר לנו לספק לך את הציוד המתאים ביותר לכל צורך, דרישה וכמות פריטים.

כל מה שמסביב 

כדי לחסוך ממך ריצות והתעסקויות עם כמה ספקים שונים אל נוכל להציע לך גם פריטים משלימים כמו: מסכי פלזמה, רמקולים, מיקרופונים, גנרטורים, תאורה, כיסאות ושולחנות... רק תגיד מה דרוש לך, היכן ומתי.

המקצוענים לשירותך 

אין לך מושג איזה מקרן להשכרה דרוש לך או איזה מסך להשכרה מתאים יותר לאירוע המתוכנן? בשביל זה אנחנו כאן! יחד אתנו מגיעות 28 שנות ניסיון בתחום. נשמח להעניק לך הכוונה מקצועית ולבנות בעבורך את חבילת ההקרנה המתאימה ביותר לצורך וסוג האירוע.

בול מה שסיכמנו 

אל המחיר האטרקטיבי ואל איכות הציוד הגבוהה ביותר מצטרפות עוד שתי תכונות חשובות - ההגינות והיושרה. סיכום זה סיכום, לוחות לו"ז זה לו"ז, בלי סיפורים תירוצים והתנצלויות. מה שסיכמנו זה (ואף יותר) מה שיגיע אליך.

מקרן להשכרה בירושלים 

קורל הפקות ממוקמת בירושלים. מטבע הדברים, כל מי שמחפש השכרת מקרן בירושלים, או מסך או כל ציוד הגברה אחר מגיע אלינו. יחד עם זאת נשמח להציע את כל המפרט הדרוש, הובלה/הרכבה וטכנאי סאונד לכל חלקי הארץ.


הגיע הזמן לבחור מהגלריה
את המקרן ומסך להשכרה המתאימים לך




​​​​​​​

להשכרת פלזמה לחץ כאן

להשכרת ציוד הגברה - חבילה לחץ כאן
​​​

להשכרת תאורה למסיבות ואירועים לחץ כאן

להשכרת כיסאות ושולחנות לחץ כאן

להשכרת קריוקי לחץ כאן

להשכרת גנרטור לחץ כאן

​​​​​​​​

השכרת מקרן - קורל הפקות
השכרת מסך הקרנה מסגרת - קורל הפקות
השכרת מסך הקרנה חצובה - קורל הפקות
תגובות הוסף תגובה הוסף תגובה
Coi בניית אתרים
0